כיצד ניתן לייצר תוכן באופן עקבי?

אם אתם בעלי עסק עצמאי, שמשווקים את העסק שלכם ברשתות החברתיות ובאינטרנט,
אתם בטח יודעים שעליכם לייצר כמות גדולה במיוחד של תוכן, לפוסטים, לבלוג לאתר…
האם אתם מוצאים את עצמכם בוהים שעות מול מסך המחשב או מול דף ריק,
מחכים להשראה שתופיע כך שתוכלו לייצר תכנים חדשים?
אתם לא היחידים!

גם לי זה קרה, אפילו יותר מפעם אחת …
אבל אז גיליתי שיש מספר פעולות שעוזרות לי להתגבר על ה"מחסום" וממריצות אותי ליצירה.

תיעוד רעיונות שמקדימים את זמנם

קורה שהרעיונות הכי מוצלחים לכתיבה מגיעים דווקא בעיתוי הכי לא מתאים,
כשאני בקניות בסופר, במפגש עם חברות, צופה בפרק בסדרה שאני אוהבת.
למדתי לא לדחות ולהתפנות אליהם "אחר כך" אלא מיד לרשום אותם בתוך פיתקית בנייד
או שאני שולחת אותם לעצמי בוואטספ "על המקום".
(אם אין לכם עדיין קבוצה עם עצמכם בווטסאפ, זה הזמן לפתוח אחת.
צרפו את אחד החברים הקרובים והסירו אותו, ונשארתם בקבוצה עם עצמכם כדי לכתוב רעיונות והגיגים)
וכך שכשיגיע הרגע שאני אתיישב לייצר את התכנים כבר יהיו לי את הראשונים שיתנו לי כיוון ויתניעו את ההתחלה.

עקביות

כשקבעתי שכל יום שישי אני מפרסמת בפרופיל הפרטי שלי את "פוסט שישי"
והבנתי שיצרתי ציפייה בקרב העוקבים שלי – מרגיש לי לא בנוח "להתחמק" או לוותר לעצמי.
ברור לי שאם פעם אחת אשחרר ולא אכתוב זה עלול להפוך להרגל של ויתורים.
זה כמו "מועד אחרון להגשה" – אני עושה כל מה שנדרש כדי להצליח לעמוד ביעד.

מספיק טוב

לא עם כל תוכן שאני מייצרת אני שלמה לחלוטין.
הפרפקציוניזם עלול להיות המחסום הכי גדול שלכם אם תתנו לו מקום.
ההבנה שהתוכן מספיק טוב, המסר שאני רוצה להעביר ברור? טוב.
מספיק טוב כדי שאני אקליד אותו ואשלח לפרסום.

מתי? עכשיו!

מכירים את המשפט "יום אחד אני אתחיל ליצור תוכן בצורה מסודרת"?
היום הזה אף פעם לא מגיע…
אם אתם צריכים לייצר תוכן – אל תתזמנו אותו למועד מאוחר יותר.
הציבו לעצמכם יעד לטפל בזה עוד באותו היום.

4.6.2021

אני אוהבת נקודות:
על מפות ומפיות, על תיקים, על כריכה של מחברות, על צלחות, על ספלים, על עגילים, על גרביים צבעוניים, על אריזות של מתנות …

להמשך קריאה »

מוזמנים להצטרף לרשימת התפוצה

דואר אלקטרוני *
שם *
נייד *
×

Powered by WhatsApp Chat

×