מהו דף נחיתה?

 כיום כשגולשים מעוניינים במוצר או בשרות כלשהו, לרב הם יפנו לרשת האינטרנט, גוגל, פייסבוק, אינסטגרם… שם הם יחפשו את המוצר או השרות אותו אנו מציעים.

גולשים אלו הם הלקוח הפוטנציאלי שלנו. הם משוטטים ברשת, בודקים מתחרים, משווים מחירים ובדיוק בשלב זה עלינו להיות מספיק אטרקטיביים כדי שישימו לב דווקא אלינו, יקליקו על הקישור ו/או יחייגו  וייצרו עמנו קשר.

מהו דף נחיתה?

דף נחיתה הינו הדף הראשון בו "נוחת" הלקוח הפוטנציאלי שלנו.

הלקוח הגיע לדף זה באמצעות הפנייה מרשת האינטרנט (קישור, באנר) , מקמפיין פרסומי, מפוסט בפייסבוק, מפרופיל באינסטגרם באימייל שנשלח או ממקומות אחרים.

דף הנחיתה כולל הסבר קצר, מושך וממוקד של המוצר או השרות אותו אנו משווקים, וכן טופס קצרצר המזמין את הלקוח לפעולה כגון מילוי פרטים (שם וכתובת מייל), טופס למילוי פרטי כרטיס אשראי לצורך רכישה וכו'.

מטרת דף הנחיתה היא להמיר את הגולשים בו לעסקה.

מטרת הדף

לפני שמתחילים לבנות ולעצב את הדף שלנו יש להגדיר מטרה (אחת!)

  1. מכירה של מוצר ספציפי
  2. שיווק שרות שאנו נותנים (כגון: יעוץ, אימון אישי, בעל מקצוע וכו') ספציפי
  3. מיתוג של העסק והמוצר שלי.
  4. פרסום של מוצר / שרות חדש
  5. הגדלת מספר לקוחות קיימים
  6. לצרף את הגולש לרשימת הדיוור שלנו

טיפים לדף נחיתה מוצלח

רלוונטיות 

הקישור או הקמפיין המוביל לדף הנחיתה צריך להתאים בתוכן ובפעולה המתבקשת.

עיצוב גרפי

עיצוב מקצועי וממותג המתאים לעסק שלך, כך שהמסר יעבור בצורה משכנעת וברורה. דאגו שלא יהיו הסחות דעת ועומס גרפי, אך עוררו לסקרנות, הוסיפו תמונות להמחשה ברורה ואיכותית וצרו תחושה של אמון במותג (כמו הוספת לוגו או אסמכתא רלוונטית).

כותרת 

מחקרים מוכיחים שלגולשים אין סבלנות לקרוא תוכן ארוך ומייגע.
הגולשים מתחילים בקריאת הכותרת, לכן עליה להיות עניינית, ממוקדת, נוגעת בצורך או בבעיה שלשמם הגיעו הגולשים לדף שלנו. כל טקסט שיגיע אחרי הכותרת של דף הנחייתה חייב לתמוך ולחזק את הכותרת.

הטקסט 

הצלחתו של הפרסום בדף הנחיתה תלויה בעיקר במה שנכתוב ואיך שנכתוב. כתיבה שיווקית נכונה תגדיל את כמות הפניות. דאגו בטקסט לפנות ישירות לקהל היעד שהגדרתם לעצמכם, דברו על הצורך, הרצון, הבעיה שהמוצר או השירות שלכם נותן להם מענה. הדגישו את הבידול שלכם מן המתחרים. תנו לגולשים סיבה טובה לבחור דווקא בכם.

קראו לפעולה אחת ברורה 

"קנה עכשיו"  "הרשם"  "הזמן עכשיו"  "הרשם לרשימת התפוצה" אלו הם רק חלק ממילות המפתח הקוראות לפעולה, אותן יש לשלב בעמוד הנחיתה.דאגו למקם את הטופס ליצירת קשר, מספר הטלפון – במקום אסטרטגי בדף.

תנו ללקוח הפוטנציאלי סיבה לפעולה

חשבו מה הדבר שאתם צריכים לומר, לעשות ואפילו לתת על מנת שהגולש ירצה להשאיר את פרטיו ולקנות את המוצר שלנו? חשבו על רעיון שתוכלו לשלב בדף הנחיתה אותו תתנו לגולש שימסור את פרטיו (שם, טלפון, כתובת מייל) כגון: פגישת יעוץ או הדגמה בחינם, שובר הנחה, הטבה ייחודית, מדריך קצר או סרטון ווידאו שתשלחו לו. דאגו תמיד לקשור את ההטבה עם השרות שאתם מציעים !

אמינות 

קשרו מדף הנחיתה למידע רחב יותר על המוצר, השרות, המפרסם, האתר הראשי.
כמו כן הוסיפו המלצות של לקוחות שהתנסו כבר מרכישת המוצר/השירות שלכם. מומלץ מאד להוסיף תמונה של לקוח ופירוט שמו המלא.

בדקו את הדף שלכם 

שלחו את הדף לקולגות ולחברים ובקשו את חוות דעתם. דאגו לשפר את דף הנחיתה שלכם: נסחו ועצבו אותו באופן שונה. בקשו חוות דעת מלקוחות שהגיעו אליכם באמצעותו ושאלו אותם מה שכנע אותם לפעולה.

נחיתה מוצלחת !

סדנה לחשיבה והנחיה ויזואלית

סדנה לחשיבה והנחיה ויזואלית המתאימה למנהלים ועובדים בארגונים, לאנשי הדרכה וחינוך, למאמנים ומטפלים ולכל מי שרוצה להוסיף כלי לארגז הכלים ולשפר את כישורי התקשורת והחשיבה היצירתית.

להמשך קריאה »
שבת שלום

11.8.2023

יש תקופות בחיים, שבהם אתה מוצא את עצמך בתוך בור,
בלי דרך קלה לצאת ממנו.
ימים ולילות חשוכים.

להמשך קריאה »

4.8.2023

אל האושר, אנחנו לא מגיעים רק בסוף הדרך.
את האושר, אנו ממלאים בתוכנו, כל יום, (כמה שיש) לאורך כל הדרך 

להמשך קריאה »

מוזמנים להצטרף לרשימת התפוצה

דואר אלקטרוני *
שם *
נייד *
×